fredag den 28. oktober 2011

Eventyr i Sverige

I efterårsferien lagde Jesper og jeg studierne på hylden for en stund og drog med Jespers familie en tur til Sverige. Fem fantastiske dage i et eventyrligt hus, der bød på den ene overraskelse efter den anden. Huset er i virkeligheden en gammel skole, som ejerfamilien gennem hårdt arbejde og masser af loppefund, har gjort helt til deres eget paradis. Selvom jeg normalt ikke foto-blogger, vil jeg alligevel lade billederne tale for sig selv her:

Tja..lige den første viser måske ikke huset så godt, men onkel Jepper og nevø Victor klæder bare hinanden så godt.

Jespers og mit soveværelse

Giga elg i husets bibliotek.



 Der er opfindsomme senge i mange hjørner og kroge, her er vi i en hyggestue på første sal
Der var rigtig mange udstoppede dyr rundt omkring i huset, men synes da bestemt at en ægte bjørn skal vises frem.




 Jeg er ikke helt sikker på, hvad dette billede forestiller.. men effekterne hænger over vasken, og min umiddelbare tanke var, at svenskerne må gå stærkt ind for genbrug?

4 kommentarer:

  1. Top nice! Det er jo lige før man bliver helt misundelig ;-)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det fint ud! Hvor i Sverige var I?

    /Emma

    SvarSlet
  3. Vi var i en lille by der hedder Gullared (så vidt jeg husker), en time fra Göteborg:)"

    SvarSlet
  4. Göteborg er også et dejligt sted! Håber lidt at jeg snart skal op til Sveriges grønne skove - det bliver nok vandring, der skal gøres der;)

    SvarSlet