mandag den 15. november 2010

Spredt i Horsens

Denne weekend har stort set budt på lutter lækre sager med både mad og musik. Min tvillingesøster og næststørste storebror kørte lørdag formiddag hele vejen fra det mørke vestjylland til Århus for at shoppe og hygge med Jesper og mig. Dagen bød selvfølgelig på en tur i den nyåbnede HM ved clemensbro, hvor Henrik meget tålmodigt satte den entusiastiske mine på, og fulgte søs og jeg rundt på samtlige kvadratmeter af strik, hårbånd, tasker og vanter. Det skal siges at anledningen til besøget i stor grad bar præg af, at vi sammen skulle til Fairport koncert i Horsens om aftenen og derfor ville hygge og køre sammen. I HM skete det som altid sker. Forelskelsen falder på fantastiske, unødvendige og overpris-ede nedredele (ses til højre)..men ja ja man skulle jo til koncert.


De små sorte ringe er læderlapper der er syet på med meget lidt sytråd, hvilket er årsagen, til jeg kunne finde dele af mig selv spredt i Horsens. Allerede inden vi forlod lejligheden for at drage mod musikkens tinder, var de første fem faldet af, men det må man vel forvente tænkte jeg og samlede dem optimistisk sammen med den hensigt at sy dem på igen senere (endnu en oplagt overspringshandling). Desværre dryssede sagen atter og atter, i bil, på parkeringspladsen og rundt omkring på Horsens ny teater. Da vi efter to timers koncert drog hjemad, kunne jeg se mine spor markeret, ganske som når Kingobarn lægger knaseguffer ud til Haffelaffen. Øv og øv til den fantastisk nedredel der nu må bringes tilbage til HM efterfulgt af en pose læderlapper. Så piger hold jer fra den!


Det skal forøvrigt nævnes at det trods alt var en fantastisk koncert, og at de tre ud af fem herre straks hastede til foyeren, hvor der kunne snakkes og signeres. Her er en lille smagsprøve på min personlige yndlings melodi

1 kommentar:

  1. Uhh ja den er så go. Det burde nu være forbudt at holde en koncert uden at spille den:(

    SvarSlet